Lapin Vihreät hakee toiminnanjohtaja toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen, hakuaika päättyy 22.9.2017 klo 16

Lapin Vihreät ry hakee järjestökokemusta omaavaa, oma-aloitteista toiminnanjohtajaa toistaiseksi voimassaolevaan työsuhteeseen.

Lapin Vihreät ry on Lapin vaalipiirin Vihreä liitto rp:n piiriyhdistys. Alueellamme toimii viisi paikallisyhdistystä sekä Lapin Vihreät naiset ja Lapin Vihreät nuoret ja opiskelijat.

Toiminnanjohtajan tehtävinä ovat järjestön:

• sisäinen ja ulkoinen viestintä sekä sen kehittäminen
  • tapahtumien ja tilaisuuksien suunnittelu sekä järjestely
  • vaalikampanjatyö ja vapaaehtoisjohtaminen
  • järjestön hallituksen asioiden valmistelu ja toimeenpano, kokousten sihteerinä toimiminen
  • järjestön taloushallinto, lukuun ottamatta kirjanpitoa
  • jäsenyhdistysten ja alueen vihreän toiminnan tukeminen
  • toiminnan ja talouden suunnittelu ja kehittäminen
  • yhteydenpito yhteistyötahoihin
  • muut piirihallituksen tai esihenkilön määräämät asiat

Hakijalta edellytetään järjestötoiminnan tuntemusta, tietoteknisiä taitoja (tekstinkäsittely, taulukkolaskenta, toimisto-ohjelmat jne.) ja verkkoviestintätaitoja (internet-sivujen päivitys, sosiaalinen media jne.), hyvää suomen kielen taitoa ja valmiutta joustaviin työaikoihin sekä ilta- ja viikonlopputöihin. Katsomme eduksi myös graafiset taidot (taitto, kuvankäsittely).

Tehtävässä tarvitaan myös hyviä ihmissuhdetaitoja ja paineensietokykyä, sekä aktiivista ja oma-aloitteista sekä kehittämisintoista työotetta. Lappilaisen poliittisen kentän ja vihreän arvomaailman tuntemus sekä kampanjointi-kokemus ovat eduksi.

Työpaikkana on Lapin Vihreiden toimisto Rovaniemellä.
Työsuhde alkaa 1.10.2017 (tai sopimuksen mukaan).
Työaika on 25 tuntia viikossa ja palkka 1676,29 euroa kuussa

Työnantajana toimii Vihreä liitto rp. Palvelusvuosilisät määräytyvät vain aiemmasta Vihreiden palveluksesta.

Hakemukset ja ansioluettelot toimitetaan viimeistään 22.9.2017 klo 16 osoitteeseen lapinvihreat@vihreat.fi ja otsikkoon Hakemus Lapin Vihreiden toiminnanjohtajaksi. Haastattelut järjestetään tiistaina 26.9. Rovaniemellä.

Tiedusteluihin vastaa maanantaista keskiviikkoon klo 10-16 toiminnanjohtaja Ville Ritola, 045 – 138 3991, ville.ritola(at)vihreat.fi ja muina aikoina puheenjohtaja Satu Kuha, 040 – 4487 125, satu.kuha(at)vihreat.fi.